Leveranspolicy

Läs mer här

Denna leveranspolicy beskriver hur registrering av adressuppgifter sker i samband med en hemvistanmälan hos Hemvistanmälan.se.

1. Registrering av adressuppgifter

När du genomför en hemvistanmälan via vår webbplats registreras dina uppgifter omgående i vårt hemvistregister. Registreringen sker automatiskt direkt efter att vi mottagit din anmälan och betalning.

2. Giltighetstid för registrering

Din registrering ligger kvar i hemvistregistret under den tidsperiod du själv valt i samband med anmälan:

  • 3 månader

  • 6 månader

  • 12 månader

Efter den valda perioden upphör registreringen automatiskt om du inte förnyar tjänsten.

3. Förnyelse

Du ansvarar själv för att förnya din registrering innan den löper ut om du vill fortsätta stå kvar i hemvistregistret. 

4. Tillgång till registret

Registreringen innebär att dina adressuppgifter finns tillgängliga i vårt hemvistregister under hela giltighetsperioden. 

5. Avslut i förtid

Om du önskar avsluta din registrering i förtid kan du kontakta oss. Observera dock att återbetalning inte sker för redan påbörjad registreringsperiod.

6. Leveransvillkor i korthet

  • Registreringen sker omedelbart efter mottagen anmälan och betalning.

  • Registreringen gäller för vald period (3, 6 eller 12 månader).

  • Registreringen upphör automatiskt vid periodens slut om ingen förnyelse sker.

  • Avslut i förtid är möjligt men utan återbetalning.